5 Ekim 2014 Pazar

DÖRT AYAKLI DOSTLARI OLANLARA ÇOK GÜZEL BİR HABERİM VAR!

Yakın çevremdekiler ve sosyal medya sağolsun artık uzak çevremdekiler de benim bir kiloluk Yorkie cinsi köpeğime olan düşkünlüğümü gayet iyi biliyorlar. Hayatıma girdiği son bir buçuk senedir ayrılmaz bir parçam oldu Tinky benim. Salon ve yatak odamda ona ait merdivenlerden tutun (boyu bir karış olduğu için yatak ve koltuğa merdivensiz inip çıkamıyor da), aracımdaki araba koltuğu ve arka camına asılı "Arabada Yorkie Var!" uyarısına, evde oraya buraya saçılmış oyuncak ve kemiklerinden tutun, salonda baş köşeye yerleşmiş özel yatağı ile sanarsınız ki benim ufak bir çocuğum var.  Kendi çocuklarımı sırasıyla onsekiz ve onyedi yaşına getirince küçük çocuk özlemimi onunla giderir oldum galiba :) E, hal böyle olunca Tinky'nin herşeyi son derece önemli bir hale geldi bizim aile için. Tinky'nin maması, Tinky'nin banyosu, Tinky'nin vitamini, Tinky'nin doktoru... Bir de hanımefendi son derece güzel bir Yorkie olunca sıradaki diğer önemli unsur da kuaförü oluyor hiç kuşkusuz. 













Nispetiye Caddesi'ndeki Etiler Marmaris büfenin sırasında küçük dostlarımız için mükemmel bir pet kuaförü açıldı. Benim son birkaç aydır önünden geçerken dikkatimi çeken Momo Pet Kuaför'e arife günü bayram traşı olmak için randevu aldık. Ne isabetli bir hareket yaptığımı dükkandan içeri adım attığım an anladım. İçerisi bizim alışık olduğumuz köpek traş yerlerinden çok farklı. Cicili bicili elbiseler, envai çeşit tasma, mama kapları, dört ayaklı dostlarımızın ihtiyacı olan bilimum eşyalar ve sempatik oturma grubu ile her yer rengarenk.






















Bu sempatik yerin samimi ve yetenekli kuaförü Mehmet ile güleryüzlü yardımcısı Didem ise en az mekan kadar sıcak kimseler. Mehmet, mesleğinin eğitimini Rusya'da almış. Daha sonra Fransa ve Amerika'da çalışmış. Yurda döndükten sonra Antalya'da büyük bir hayvan hastanesinde çalıştıktan sonra İstanbul'da böyle bir teklif gelince hiç düşünmeden "Evet" demiş. Ne iyi etmiş! Kendisi müthiş bilgili. Traşını yaptığı köpek ve kedilere birer insan gibi yaklaşıyor. Beni en çok etkileyen unsurlardan biri dükkanın her tarafının cam olması. Sokaktan geçenler içerisini olduğu gibi görüyorlar. Sebebiyse ufaklıkların traş olurken kendilerini rahat hissedip korkmamalarıymış. Yıkama, tarama ve süsleme (saç boyası, oje...) için kullandığı malzemeler ise onların cilt ve tüylerine özel. (Evet ufaklıkların saçları boyanıp, tırnaklarına oje de sürülüyor burada) Mehmet'in instagram hesap adı @petstylisst. Bakmanızı öneririm. Çok şeker görüntüler var. Traş boyunca çok keyifli sohbet ettik. Kahvemi içtim. İkram edilen çikolatalardan yedim. Tinky'min traşı ve yemyeşil saç boyası şahane oldu. Daha sonra bir sürü resim çektik. Bu dünya tatlısı yerden çıkarken Tinky de ben de çok mutluyduk. Siz de dört ayaklı bir meleğe sahipseniz Momo Pet Kuaför'e muhakkak uğrayın derim. Bebeğinizin traş olması şart değil. Buranın enerjisi bile yetiyor insanın kendini iyi hissetmesine inanın. 

Mehmet ve yardımcısı Didem



Tinky'nin keyifli traşından minik bir anı...

İnternet'te var ama ben yine de bilgileri buradan da vereyim: 

Momo Pet Kuaför
Mehmet Güneş 
Etiler Mh. Nispetiye Cad. Gürel Apt. No 33/A Beşiktaş 
0 212 269 00 25

Şehnaz Tuna

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder