20 Ekim 2014 Pazartesi

"GECCE"NİN ANLAMLI "GECE"Sİ

Her Pazartesi yeni bir haftanın başlangıcı... Her yeni hafta ise kendinden bir önceki haftaya veda... Geride bıraktığımız o yorgun haftalar ise mahsunca birbiri üstüne yığılıp öylece bakakalmakta arkamızdan... Benim bir depom var. "Zihnimin anı deposu" diyorum ona. Kendi arkamda bıraktığım o yüzlerce mahsun haftanın hatırına, elimden geldiğince çok anı biriktirmeye çalışıyorum orada ben. Unutulmasınlar, çok zaman geçse de hep hatırlansınlar diye... İşte yine böyle özel bir gün -pardon gece- çoktan yerini aldı zihnimin anı deposunda ölümsüzleşmek üzere.

Geride bıraktığımız hafta başında can dostlarım Gül ve Kenan Erçetingöz çiftinin gözbebeği "gecce.com"un "Mekan Oscarları 2014" gecesine katıldım. Hani derler ya: "Arkadaşını tatilde tanırsın" diye. İşte biz de hep tatillerde beraber olduk Gül ve Kenan'la. O zamanlarda tanıdık birbirimizi derinden. Onlar dost, onlar samimi, onlar eğlenceli, onlar vefakar, onlar gerçek, onlar duygusal... İşte bu iki insanın saydığım özelliklerini yansıttıkları gecelerinde ben bir kere daha çok ama çok duygulandım. 














"Gecce Mekan Oscarları" geceleri artık klasikleşti. Düzenlenmeye başladığı ilk yıldan beri verilen oylar doğrultusunda "Etiler Şamdan"a layık görülen ödüllerin yeri ise bizim için çok ayrı oldu hep.  Gül ve Kenan bu sene çok anlamlı bir kategori daha eklemişlerdi gecelerine. Yeme içme sektöründe duayen işletmeciler ve onların baba mesleklerinde başarı merdivenlerini tırmanmaya başlayan çocuklarına da "Başarılı Babalar ve Çocukları" kategorisi altında ödül verdiler bu yılki Mekan Oscarları gecesinde. "On yaşından beri elimde büyümüş, kendi çocuklarımdan önce beni anneliğe alıştırmış, sonrasında kızımla oğlumun çok sevdikleri ablaları olmuş" Melda Tuna'ya verilen bu ödül, Melda'nın sahnede yaptığı konuşmasında anne ve babasıyla beraber bana da teşekkür etmesi, babasının sahnedeki gurur dolu bakışı zaten sulugözlü olan şahsımı ağlatmaya yetti de arttı bile. Yaşlanıp olgunlaşmanın en güzel yanlarından biri de bu herhalde. Gözünüzün önünde büyüyen çocukların yetişmeleri, onların gelişiminde, hayatlarında yer edinebilmek ve bunun içten bir teşekkürünü almak. O gece gözümden yaşlar süzüldü evet; ama, gururun ve mutluluğun gözyaşıydı bunlar...

Melda'nın konuşması. Babası, Kenan ve Emre Çapa ile...

Gecce Mekan Oscarları 2014'ün diğer ödüllerine göz atmak isterseniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder