21 Mart 2015 Cumartesi

İSTE... İNAN... AL...

Merak edip okumaya başladıysanız öncelikle 5 Eylül 2014 tarihli yazımın başlığına göz atmanızı rica edeceğim. (http://pembesakuram.blogspot.com/2014/09/20-mart-2015-tarihini-not-edin-cok.html) Tam tamına 6.5 ay önce yazdığım bu yazımda "20 Mart 2015 tarihini not edin. Çok önemli!" demiştim. Yer açılıp da gitmem kesinleşen Norveç ve Svalbard seyahatimi -20 Mart'a daimi bir anlam ve beklenti yükleyerek- yarım sene boyunca büyük bir heyecanla bekledim. Ve oldu...
Ben dün bu dünyadaki son nefesimi vereceğim güne kadar unutamayacağım iki muhteşem tabiat olayına şahit oldum. Hem de aynı gün içinde. Sabah yaşam kaynağımız Güneş'in milyonlarca yıldır çevremizde bıkıp usanmadan dönen Ay'a taktığı pırlanta yüzük gözümü kamaştırırken aynı günün gecesi Güneş'ten gelen parçaçıkların gökyüzündeki yumuşacık, yeşil, büyülü dansını izledim. Tüm bu şahit olduklarımın detaylarını döner dönmez büyük bir keyifle yazacağım. Bugün bu yazımda paylaşmak istediğim, birşeyi çok isteyip inandığımızda, hatta olacak diye düşündüğümüzde bunun kesinlikle olacağının bir örneğiydi.
Ben 20 Mart'ın çok önemli olacağını hatta olmasının siparişini evrene aylar öncesi vermiştim. Ve oldu. "Çekim Yasası" kendini bir kere daha gösterdi benim hayatımda. İstedim. İnandım. Ve aldım. Siz de birşeyi istediğinizde olacağına inanın. Bakın ne mucizeler olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder