25 Şubat 2015 Çarşamba

BU ARALAR BEN...

Bu aralar ben,

çok heyecanlıyım çünkü:
20 Mart'taki tam güneş tutulmasını izlemek için Svalbard, Longyearbyen'a gitmek için gün sayıyorum...

umutluyum çünkü:
bloğumda daha önce paylaştığım Bozcaada'nın imar planı direnişler sonucu iptal edilmiş...

üzgünüm çünkü:
daha Özgecan'ın acısı geçmeden her gün yeni bir cinayet haberi okuyorum...

mutluyum çünkü:
hayatımda sevdiklerim hep yanımda...

öfkeliyim çünkü:
yaşadığım şehirde trafik gitgide tahammül edilemez bir hal alıyor...

neşeliyim çünkü:
Tinky'm ile her anım çok keyifli geçiyor...

iyi hissediyorum çünkü:
yazmayı çok seviyorum...

kıpır kıpırım çünkü:
bahar yüzünü göstermeye başladı...

kırgınım çünkü:
yaptıklarım bazen karşılıksız kalıyor...

şükrediyorum çünkü:
her ne hissedersem hissedeyim nefes alabiliyorum.

Kısacası,

Bu aralar ben yaşıyorum... 

Şehnaz Tuna



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder